ruta per la sequia de manresa, santpedor, i parc de l'agulla en tandem

Photo ofruta per la sequia de manresa, santpedor, i parc de l'agulla en tandem Photo ofruta per la sequia de manresa, santpedor, i parc de l'agulla en tandem Photo ofruta per la sequia de manresa, santpedor, i parc de l'agulla en tandem

April 14, 2013

near El Guix, Catalunya (España)

Viewed 2001 times, downloaded 12 times

tot i que es una ruta molt plana, ja que en els 26 kilometres que te , només hi ha un desnivell de 10 metres fer-la en tandem es força dur degut a que el cami es molt estret i irregular, i has de fer molta força constant amb els braços, per tal de mantenir la trajectoria, acabes amb els braços rebentats, es millor fer-la en bici normal, o encara millor a peu, pero la ruta es molt maca, val la pena fer-la encara que només sigui una petita part. varem començar i acabar al parc de l'agulla, que també es molt maco, a mes podrem gaudir d'unes excel.lents vistes de montserrat, si es vol també es pot fer tota la volta al parc de l'agulla, o també es poden realitzar moltes altres rutes per la zona, també varem anar a santpedor, fins a la plaça on hi ha l'estatua d'el timbaler del bruc, a la tornada molts trams els varem fer caminant, perque els meus braços ja estaven cansats.
val a dir també que en alguns trams es tant estret que 2 bicis no passesn i has d'esperar a que et deixin passar, o a deixar passar tu.