Ruta Girona - Sarrià de Ter

September 19, 2019
September 2019

•   3.2 2 Reviews

near Sant Ponç, Catalunya (España)

Inici de la futura ruta que connectarà Girona amb Banyoles – Serinyà i arribarà al límit de la comarca del Pla de l´Estany, recuperant així part del traçat del tren Pinxo.

El tram té una longitud de 4,5 km. Es posa a disposició del públic en general un recorregut que permet millorar la mobilitat no motoritzada entres totes dues poblacions, així com desenvolupar pràctiques esportives i recreatives, tot gaudint dels seus recursos paisatgístic i ambientals.

Pel costat de Girona connecta amb la xarxa de carrils-bici urbans a la zona de Fontajau i a Sarrià de Ter arriba a la zona de l'esglèsia i el cementiri.

A Girona connecta amb les rutes del Carrilet I (Girona - Olot) i Carrilet II (Girona - Sant Feliu de Guíxols).

• Photo of igu1978
    igu1978 Nov 22, 2021

Es una vía verde cortita que se hace sin problema, aunque me costó encontrar por donde se accedía.
    No me gustó. El entorno no tiene nada que ver con la del Carrilet.
    Para mi opinión, totalmente prescindible pero supongo que va a gustos.

• 22ialmpc Mar 25, 2024

Ruta molt curta i fàcil, però que no està gaire ben senyalitzada. El paisatge vora el Ter és preciós, però ni és recomanable per a qui vulgui gaudir de silenci i desconnectar. Imposible gaudir de la natura amb el soroll constant dels cotxes... és ensordidor,
    a Girona hi ha més cotxes que arbres...!!