ruta en tandem per oris a la zona de bajalou

Photo ofruta en tandem per oris a la zona de bajalou Photo ofruta en tandem per oris a la zona de bajalou Photo ofruta en tandem per oris a la zona de bajalou

September 15, 2013

near La Mambla, Catalunya (España)

ruta per oris a la zona de bajalou, una ruta molt facil a excepció de la gran quantitat de pedres caigudes que hi ha al tram de l'antiga i abandonada carretera vella, aquest tram de carretera fa molts anys que esta tancada al transit, es una zona molt perillosa a causa de les nombroses caigudes de pedres, n'hi ha de la mida d'un cotxe de grans que son, per lo tant recomano no anar-hi. en molts trams hem tingut de baixar del tandem i passar a peu degut a que les grans pedres barren el pas, tot i aixi la ruta ens ha agradat molt. resumint, la ruta l'hem començada a l'aparcament que hi ha davant del restaurant de bajalou, hem anat fins a la rotonda de l'autovia, hem tornat cap a davant del restaurant i llavors hem anat per la carretera tancada de les pedres fins a sortir a l'autovia i despres ja hem iniciat la tornada cap al tram d'inici.

• Photo of Alson
    Alson Sep 27, 2013

deunidor quines pedrotes jejejejejejej.