ruta del gurri amb trams extres

June 25, 2013

near Roda de Ter, Catalunya (España)

temps total pedalant 2hores 26minuts, i en total hem fet 29 kilometres, aquesta ruta l'hem feta amb el tandem, i la veritat es que de roda a vic es força dura, sembla que només s'han arreglat els trams que passen per vic, tota la resta esta força malament, a mes a mes amb les plujes hi havia molt fang i molts bassals, també vam haver de creuar el riu a peu per les passereles, i amb el tandem a coll, en definitiva una decepció de ruta a l'estil de la ruta del ter, els milions que s'hi han gastat no es veuen enlloc, nosaltres ens esperavem que seria una ruta a l'estil del carrilet d'olot a girona, pero no hi te res a veure, aixo mes aviat es una ruta per a btt, s'han limitat a aprofitar antics camins ja existents de fa molts anys que passen per varies masies, en resum si sou amants de la btt aquesta es una ruta ideal, pero si el que us agrada es la bicicleta de passeig, nomès podreu anar per els camins ambientals de vic, els camins ambientals son força plans, hi ha un munt de rutes per on continuar, nosaltres hem optat per anar seguint el riu gurri per els recorreguts ambientals, fins a arribar al cami rural de vic a santa eugenia, llavors alla hem girat, a mes a mes dels camins ambientals, tenim l'anella verda, i moltes altres rutes, en teoria hem variat una mica el que es la ruta del gurri, perque cap al final hem agafat un'altra direcció, pero ja us dic que hi ha moltes rutes a escollir, i en realitat nosaltres hem anat continuant el riu gurri, que de l'altra manera en lloc de seguir-lo el que fas es endinsar-te a dintre vic.
de mica en mica volem anar fent tota la ruta del ter, per tots els camins i opcions existents, pero temps al temps, ja que son rutes de molts kilometres i necessites molt de temps per fer-les.

• Photo of Alson
    Alson Jun 26, 2013

una ruta dureta, sobretot despres de la pluja, lo mes dificil creuar el riu, pero es pot fer.