Ruta de 'los Finitos' (5). Arcos de la Frontera - Jerez de la Frontera

Photo ofRuta de 'los Finitos' (5). Arcos de la Frontera - Jerez de la Frontera Photo ofRuta de 'los Finitos' (5). Arcos de la Frontera - Jerez de la Frontera Photo ofRuta de 'los Finitos' (5). Arcos de la Frontera - Jerez de la Frontera

February 15, 2023
February 2023

near Arcos de la Frontera, Andalucía (España)

Arcos de la Frontera - Jerez de la Frontera. Darrera pedalada d'aquesta ruta (total) de 400 Km amb més de 3000 mtr de desnivell. Avui ha sigut la pedalada més curta i amb menys dificultat, ni vent ha fet !!
Hem sortit, per mi, d'una de les poblacions més interessants, de totes les visitades, sobretot pel gruix de construccions històriques, al llarg del seu extens casc antic, a on ens trasllada plenament a un passat àrab i cristià, un xoc cultural de segles en aquesta zona de la península, que ens fa adonar de la gran distància cultural que , nosaltres els catalans hi tenim
Doncs com deia, hem recorregut en bici el darrer trajecte en fi d'etapa a Jerez, també de la frontera. Població ja gran, la que realment podria considerar-se la capital , no només de la Comarca, sinó de tota la Demarcació de Cadis. Una ciutat plena també d'edificis que novament et traslladen aquest passat esmentat, aquí a mes ja tenim un comerç més desenvolupat i una oferta turística en gastronomia, com arreu del país , amanida per lleure de tablao i flamenc, el que si es típic, no se si Spanish, pero de ben segur andalusí.
Apa doncs, a seguir treballant per poder pedalar de nou i conèixer nous racons, cultures i llengües.
Salut, força i endavant.

La Faraona

• Photo of richa gq
    richa gq Oct 16, 2023

Que tal para hacerlo con bici de gravel? Gracias