Ruta de la Pau-Terra Alta-Tarragona

Photo ofRuta de la Pau-Terra Alta-Tarragona Photo ofRuta de la Pau-Terra Alta-Tarragona Photo ofRuta de la Pau-Terra Alta-Tarragona

one day 5 hours 45 minutes
March 21, 2009
March 2008

near Gandesa, Catalunya (España)

Ruta de la Pau per la Terra Alta. Els llocs visitats commemoren la cruel batalla del Ebre. Des de Gandesa pujem a la Serra de Cavalls i Pàndols (a peu), despres anem cap al Pinell i la Erta. de la Fontcalda on ens trobem la Via Verda de la Terra Alta que va cap a Bot. A l'endemà ja anem cap al nord i per acabar una visita al poble vell de Corbera. Tot molt emocionant. Un paisatge dur però preciós. Jo la vaig fer sol i anar recordant tot el que allí va passar, em va emocionar molt mentres anava pedalant en solitud. Un homenatge a la gent de la Terra Alta que va patir aquesta cruel guerra.

Cooperativa modernista

• Photo of Casinyé
    Casinyé Mar 6, 2010

Lluisma, bon dia.

Jo i un company estem interessats en fer la ruta de la pau, hi hem trobat esta teva, magradira poder parlar amb tu i aqui al wikiloc no vec la manera privada, si ets tan amable de ficarte en contacte en mi: josepcasinye@hotmail.com

Merci company.

• Photo of lluisma
    lluisma Jun 10, 2010

hola josep. el meu e-mail es: lluisma@tinet.cat