Ruta circular des del càmping De Wite Burch (curta)

Photo ofRuta circular des del càmping De Wite Burch (curta) Photo ofRuta circular des del càmping De Wite Burch (curta) Photo ofRuta circular des del càmping De Wite Burch (curta)

-9 ft
August 5, 2023
August 2023

near Bakhuizen, Friesland (Nederland)

Avui fem una altra ruta circular des del càmping, però cap a l'altra banda i amb la intenció que sigui més curta que la d'ahir.
La ruta d'avui té més boscos que la d'ahir.
Baixem cap a la platja de Minserklif, on et pots banyar, hi ha un bar o disfrutar dels Kitesurf.
Continuem seguint la costa del llac IJsselmeer fins a un trencall a mà esquerra d'on surt un altre camí que porta fins al poble de Oudemirdum. A partir d'allà pugem seguint el carril bici atravessant Rijs fins a arribar a la carretera que surt a l'esquerra que ens retorna al càmping. Una opció millor hagués estat continuar i trencar a l'esquerra per un camí de bicicletes que ens hagués dut directe al càmping des de l'altre costat. Al final del track es pot veure per on s'hi arriba.