Ruta cicloturística Mas la Ferreria-Olot per carrilbici

May 25, 2017

near Sant Andreu de Socarrats, Catalunya (España)

Podeu sortir des de l'hotel, anar per la carretera fins a l'Hostalnou on agafareu la via verda fins a Llocalou.A Llocalou podeu seguir en direcció la Canya i Olot, en aquest tram trobareu també la senyalització granate de caminos naturales. Arribareu a Olot, tot seguint la carretera de les Feixes, aquesta carretera és compartida amb altres vehicles però teniu senyalitzat el carrilbici.
Anireu a buscar l'Av.Europa on teniu de nou un carrilbici fins a arribar a la carretera de Sant Joan les Abadesses. A la vostra dreta està marcat també el carrilbici, que podreu anar seguint, podreu anar a la dreta i us enfilareu cap a un petit bosquet, anireu a sortir a la ctra de Riudaura, la creuareu i agafeu el carrer Pou del Glaç. Després del semàfor deixareu el carrilbici per tombar pel carrer Antoni M.Claret i seguir recte pel carrer Bisbe Guillamet i el passeig Bisbe Guillamet (El Firalet) on trobareu l'Ajuntament, seguiu recte i al final del passeig, tombeu a l'esquerra, anireu al passeig Miquel Blay (el Firal) i al final de tot i teniu l'església de Sant Esteve. Esteu al centre de la ciutat.