Ruta Cicloturística de Peralada a la Serra d'Altrera

August 11, 2017
August 2017

•   4.3 1 review

near Peralada, Catalunya (España)

Aquesta ruta, circular i senyalitzada, s’inicia a l’aparcament públic de Peralada, voreja el poble i continua per una pista envoltada de vinyes que ens portarà a Mollet de Peralada. De Mollet, seguirem el camí asfaltat que ens durà a Masarac, on s’inicia el tram més difícil per pujar a la Serra de l’Altrera, des d’on es pot gaudir d’una vista panoràmica de la plana i de l’Albera.

En arribar a Vilarnadal, creuarem el poble i agafarem un camí paral·lel a la carretera de Vilarnadal a Cabanes fins a enllaçar amb la GIV-6024 que ens portarà a Cabanes. Creuarem el poble i continuarem per la pista que surt per l’est de Cabanes i ens portarà al punt de partida, Peralada.

• Photo of salvador F.
    salvador F. May 22, 2022

Primera part amb el ferm molt malmès, segona part molt maca, divertida i agradables.

• Photo of Itinerànnia
    Itinerànnia May 23, 2022

Gràcies per informar-nos-en, en parlem amb l'ajuntament.