Ruta BTT L'Hospitalet de Llobregat el Prat i el riu

Photo ofRuta BTT L'Hospitalet de Llobregat el Prat i el riu Photo ofRuta BTT L'Hospitalet de Llobregat el Prat i el riu Photo ofRuta BTT L'Hospitalet de Llobregat el Prat i el riu

-52 ft
November 29, 2020
November 2020

near Collblanc i La Torrassa, Catalunya (España)

Ruta feta el 29 11 2020.
Sortida de la Torrassa, baixada a Santa Eulàlia, Gran Via Ciutat de la Justícia, Plaça Europa, Avinguda de la Fira (Joan carles I), ferrocarril Zona Franca ZAL, Parc Logístic, Carrer K, Pont B 250a, arribada al Prat, on fem un cafè al bar La Piràmide, seguim pel camí de la Marina, carrer 6, camí del canal dret del riu Llobregat, fins a arribar al Mar al Mirador de la Torre Mira Mare. Fem tornada pel mateix camí desfent-lo, seguint la vora del riu fins a arribar a Sant Boi de Llobregat. Al parc fluvià de Sant Boi creuem pel gual inundable a l'altra riba del riu i el descendem fins a l'alçada de Cornellà on creuem per la passarel·la per enllaçar amb el camí de pujada. Baixem el camí fins arribar al restaurant el Guijarro.
Tornada, sortint del Prat de Llobregat i creuant el pont de la C31, vorejant l'hospital de Bellvitge, travessar el barri i creuant les vies del tren a Torrent Gornal, seguint per la Gran Via, Plaça Europa i desfent el camí inicial.