رکابزنی از ترمینال به خانه (صدرا) پس از اتمام سفر ، برگشت از بندرعباس با اتوبوس

Photo ofرکابزنی از ترمینال به خانه (صدرا) پس از اتمام سفر ، برگشت از بندرعباس با اتوبوس Photo ofرکابزنی از ترمینال به خانه (صدرا) پس از اتمام سفر ، برگشت از بندرعباس با اتوبوس Photo ofرکابزنی از ترمینال به خانه (صدرا) پس از اتمام سفر ، برگشت از بندرعباس با اتوبوس

January 19, 2024
January 2024

near Kūy-e Kārmandān-e Dowlat, Fars (Iran)

رکابزنی از ترمینال به خانه (صدرا) پس از اتمام سفر ، برگشت از بندرعباس با اتوبوس

• Photo of shahram khodaverdi1951
    shahram khodaverdi1951 Jan 20, 2024

بیست و هشتم دی ساعت ۸ شب از ترمینال بندرعباس با اتوبوس حرکت کردم و یه ربع به ۵ صبح در پایانه کار اندیش پیدا شدم و پس از سرهم کردن دوچرخه بسمت خانه رکاب زدم هوا بسیار سرد و صبح جمعه خیابان‌ها خلوت و در تاریکی مطلق شهر در خواب بود بجز پاکبانان زحمت کش هر از گاهی اتومبیلی را در خیابان‌های شهر میدیدم البته مسیر اصلی و نزدیک برای صدرا از دروازه قرآن میباشد چون چراغهای خطر و جلو دوچرخه را در هنگام سوار کردن به اتوبوس باز کرده بودم و سردی هوا این حوصله از نصب مجدد آن را از من گرفته بود بهمین دلیل از سطح شهر مسیر خ د قرار دادم و اولین توقفم پل معالی آباد

و هنگام توقف وانتی آدرس سرخانه ای در فاز ۲ صدرا ازم درخواست کرد و جوانی اهل فسا که آدرس را متوجه نمیشد به ناچار دوچرخه مرا سوار کرد تا ابتدای فاز یک صدرا پس از توجیه کامل ادرس پیاده شدم از آنجا بسمت خانه رکاب زدم و در مسیر سگهای خیابانی در اواسط جاده صدرا پذیرایی مفصلی داشتند که مجبور به رکاب زنی با تمام قدرت در طول مسیر شدم و ساعت ۷:۲۰ دقیقه به منزل رسیدیم