Riba-roja d'Ebre - Móra la Nova

March 12, 2023
March 2023

near Riba-roja d'Ebre, Catalunya (España)

Sortida amb el grup Gata.cat per seguir el camí de Sirga.
Ruta detallada a la web organitzada per la Montse i la Daniela, gràcies per la proposta i guiatge de la ruta.
Sortim de Riba-Roja d’Ebre pel Camí de Sirga fins arribar a Flix, on creuem l’Ebre pel pont de la presa i travessant els carrers pel mig del poble tornarem a creuar l’Ebre però aquesta vegada pel pas de barca, agafem de nou el Camí de Sirga en direcció Vinebre i Ascó. Després de pocs kms ens enfilem cap al Pas de l’Ase on hem hagut d’empènyer la bici uns 300 metros per un sender molt bonic i amb molt bones vistes. Aviat arribem a Móra d’Ebre, creuem el pont que ens porta a Mora la Nova i a l estació de tren
Un dia fantàstic amb bones/ns companyes/ys de ruta, bona temperatura. unes vistes espectaculars de la floració dels ametllers, i arbres fruiters de pinyol. Seguir el curs del riu ha estat un regal especialment en el tram del pas de l ase, i a l alçada d’ Ascó entre altres.

PictographReligious site Altitude 279 ft

PictographIntersection Altitude 167 ft

Photo ofMas de Pitoia centre d’interpretació i mostra de cerveses Photo ofMas de Pitoia centre d’interpretació i mostra de cerveses

Mas de Pitoia centre d’interpretació i mostra de cerveses