rezvan shahr & emamzade ebrahim رضوانشهر تا امامزاده ابراهیم گیلان

Photo ofrezvan shahr & emamzade ebrahim  رضوانشهر تا امامزاده ابراهیم گیلان      Photo ofrezvan shahr & emamzade ebrahim  رضوانشهر تا امامزاده ابراهیم گیلان      Photo ofrezvan shahr & emamzade ebrahim  رضوانشهر تا امامزاده ابراهیم گیلان

January 25, 2014
January 2014

near Chahārshanbeh Bāzār, Gīlān (Iran)

مسیر دوچرخه سواری از شهرستان رضوانشهر از جاده حاشیه مسیر آبرو عظیم که قبل از شهرستان شفت شروع می گردد و از شهرهای شفت و فومن و صومعه سرا و رضوانشهر می گذرد و مسیر بسیار زیبائی است که که شالیزارها و مزارع منطقه را آبیاری می نماید به جرات می توان گفت که اقتصاد منطقه به این آبرو عظیم بستگی دارد . ضمن صحبت با اهالی اظهار داشتند که این آبرو عظیم بدست متخصصان ایرانی و با مشارکت مهندسین خارجی قبل از سال 57 احداث گردیده و علیرغم گذشت حدوداً 40 سال از ساخت آن همچنان استوار و پابرجا مانده است در حاشیه این آبرو عظیم جاده ای وجود دارد که به جهت تردد کم قابلیت دوچرخه سواری وبدون خطر را دارد
توصیه می کنم اگر برای دوچرخه سواری مسیر های گیلان را انتخاب کرده اید حتماً یکروز هم برای این مسیر اختصاص دهید و نهایتاً از شب مانی در امامزاده ابراهیم شب دلچسب و زیبائی را تجربه کنید . امامزاده ابراهیم منطقه زیبائی با بازار و امامزاده و اطاق هائی است که برای شب مانی مناسب می باشد
در انتهای مسیر حدوداً 15 کیلومتر دارای شیب نسبتاً سربالائی است ولی بعلت طبیعت فوق العاده منطقه احساس خستگی نمی شود