Reus-Vila-seca-Salou-Cambrils-la Pixerota-Mont-roig-Montbrió-Riudoms-Reus

Photo ofReus-Vila-seca-Salou-Cambrils-la Pixerota-Mont-roig-Montbrió-Riudoms-Reus Photo ofReus-Vila-seca-Salou-Cambrils-la Pixerota-Mont-roig-Montbrió-Riudoms-Reus Photo ofReus-Vila-seca-Salou-Cambrils-la Pixerota-Mont-roig-Montbrió-Riudoms-Reus

March 24, 2019
March 2019

near Reus, Catalunya (España)

Sortida circular sense cap dificulat tècnica però amb gairebé 60 Km, totalment rodadora ideal per a fer "fons" i entrenar.

Recorregut inspirat en la ruta del company de wikiloc Flonjall https://ca.wikiloc.com/rutes-cicloturisme/reus-vila-seca-salou-cambrils-la-pixerota-mont-roig-montbrio-riudoms-reus-32317635 que segueixo fil per randa excepte en 3 punts, les variacions són:

1) A Salou anem a buscar directament la platja i el passeig marítim i carril bici.
2) A Mont-roig passem per dins el poble per tal d'anar a esmorzar al Bar Martí
3) De Riudoms a Reus, en comptes de tornar pel camí dels Molins Nous i el del Roquís, anem a fer una mica de tomb i a passar pels camins: vell de Vila-seca a Riudoms, del Mas del Regiment, de Blancafort, de Rubió, de Pedra Estela i dels Morts arribant a Misericòrdia.

El temps ideal per a fer-la és fora de temporada d'estiu o de setmana Santa per a evitar la gentada que transita per tota la costa entre Salou i Cambrils i pel mateix carril -bici.