Reus-Vila-seca-Salou-Cambrils-la Pixerota-Mont-roig-Montbrió-Riudoms-Reus

-62 ft
January 18, 2019
January 2019

near Reus, Catalunya (España)

Tomet per a pendre l'aire i veure el mar i rodar sense cap mena de preocupació.

Agradable de fer a l'hivern, amb el carril bici de la costa buit.

Crec que aquest recorregut quasi sempre el feia a l'inrevés (ara fa anys que no hi passava), primer fent l'interior i després la costa. Avui ho hem fet així i a més, hem evitat passar per dins del golf (i evitatn també alguna pujada forta), per uns camins que no coneixia i fan l'anada fins a Salou més directa i planera.

També destacar que de la Pixerota a Mont-roig hem pujat pel Camí de los Arenals. Jo passava sempre per la riera de Riudecayes/Vilanova, directament, i he de dir que l'opció d'avui és millor, de més fàcil ciclabilitat.

Amb aquestes variants, ha quedat una ruta molt senzilla, ideal per a fer amb família, etc.

* Al passeig martítim de Salou hem circulat pel carrer, pq. no hi havia gens de trànsit. Però es pot circular bé pel carril bici del passeig o fins i tot a tocar de la platja (això darrer
només recomanable fora de temporadaI.

• Photo of Toneflinski

• Photo of flonjall
    flonjall Jan 24, 2019

D'això es tracta, Jose.
    A veure si para el vent....