Refugi Tossals verds, Salt d'Es frau, Palma Mallorca

Photo ofRefugi Tossals verds, Salt d'Es frau, Palma Mallorca Photo ofRefugi Tossals verds, Salt d'Es frau, Palma Mallorca Photo ofRefugi Tossals verds, Salt d'Es frau, Palma Mallorca

-185 ft
February 20, 2018
February 2018

near Mancor de la Vall, Baleares (España)

Ruta amb bicicleta des del refugi de Tossals Verds fins a la Catedral de Palma.

Recorregut que va transitant per part del GR221 "de la pedra en sec" -en alguns trams és necessari ficar el peu a terra però no es incomode- fins que passem la possessió de Solleric un Mas en què cal continuar per la ruta marcada com a GR fins a trobar la carretera Ma-2100 (carretera molt utilitzada per ciclistes de carretera). A partir d'ací, aquesta carretera la tindrem com a referent passant les poblacions d'Orient, i Bunyola on a través de la carretera Ma-2010 anem a buscar la carretera principal Ma-11 que a través d'una carrilada bici paral·lela ens porta fins a la capital de Mallorca on entrem aprofitant el carril bici per la ciutat antiga fins a la mateixa Catedral.
Inclou un desviament cap al paratge del Salt d'Es Frau, lloc molt recomanable i que no necessita un desviament de la nostra ruta que ens faça perdre quasi temps comparat amb el bonic del indret que podem presenciar. Per visitar el Salt d'es Frau és necessari deixar la bici a la tanca que n'hi-ha a l'entrada o pujar-la per damunt la tanca i recórrer uns 400 metres per un camí molt pedregós que difícilment es pot ciclar.
També és una bona opció per arribar al refugi de Tossals Verds des de Palma.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ruta en bicicleta desde el refugio de Tossals Verds hasta la Catedral de Palma.
Recorrido que va transitando por parte del GR221 "de la pedra en sec" -en algunos tramos es necesario meter el pie en tierra pero no es incomodo- hasta que pasamos la posesión de Solleric una Masia en que hay que continuar por la ruta marcada como GR hasta encontrar la carretera Ma-2100 (carretera muy utilizada por ciclistas de carretera). A partir de aquí, esta carretera la tendremos como referente pasando las poblaciones de Orient, y Bunyola donde a través de la carretera Ma-2010 vamos a buscar la carretera principal Ma-11 donde a través de un carril bici paralelo nos lleva hasta la capital de Mallorca donde entramos aprovechando el carril bici por la ciudad antigua hasta la misma Catedral.
Incluye un desvío hacia el paraje del Salt d'es Frau, lugar muy recomendable y que no necesita un desvío de nuestra ruta que nos haga perder casi tiempo comparado con el bonito del lugar que podemos presenciar. Para visitar el Salt d'es Frau es necesario dejar la bici en la valla que hay a la entrada o subirla por encima de la valla y recorrer unos 400 metros por un camino muy pedregoso que difícilmente se puede ciclar.
También es una buena opción para llegar al refugio de Tossals Verds desde Palma.