Pirinexus etapa 3/6 Sant Joan de les Abadesses - Prats de Molló

Photo ofPirinexus etapa 3/6 Sant Joan de les Abadesses - Prats de Molló Photo ofPirinexus etapa 3/6 Sant Joan de les Abadesses - Prats de Molló Photo ofPirinexus etapa 3/6 Sant Joan de les Abadesses - Prats de Molló

July 24, 2023
July 2023

near Sant Joan de les Abadesses, Catalunya (España)

Aquesta etapa la vam iniciar seguint una ressenya de l'any 2014. Ha quedat fora de lloc, ara hi ha una ruta alternativa molt ben senyalitzada sense haver de passar a l'altre costat del riu. Si seguiu els senyals actuals millor. Nosaltres vam passar el pont, vam pujar unes pendents i vam fer cap a una masia on hi ha el camí tallat, al final de la parada hi ha tanques metàl·liques i vam haver de tornar enrere i travessar el riu pel pont de fusta.
L'etapa transcorre en pujada constant, no massa pronunciada fins a Camprodon, per camins asfaltats sense trànsit. A partir d'aquí ja es passa per la carretera passant per Molló amb pujada constant fins al coll d'Ares.
La resta ja és baixada fins a Prats de Molló per una fantàstica obaga de la cara nord del Pirineu.

Etapa dura pel meu nivell amb molta pujada, i una fantàstica baixada fins a Prats de Molló.