Petrovka

October 7, 2010
November 2009

near Jagniątków, Województwo dolnośląskie (Polska)

Podjazd pod Potrovke. Trochę spaceru 90%! :) http://www.kojkoj.pl

• apsza Sep 10, 2014

Droga jest bardzo trudna. Jechałem dzisiaj FULLem z przełozeniami 22/36 i 29′ kołami. 2/3 trasy droga szutrowa o stałym w zasadzie nachyleniu. Tu jest łatwo. Najtrudniejszy jest górny odcinek. W kilku miejscach, przed wiatą, tłuczeń jest bardzo sypki, bardzo trudno się przedostać, bo koło buksuje. Potem tuż przed odejściem zielonego w prawo – duże głązy granitowe, niestety były mokre, może dlatego musiałem się zatrzymywać i pokonywać to po kawałku. Od odejścia zielonego drogowskaz wskazuje tu 0,5h. W żadnym razie nie polecam wybierać się tam rowerem trekkingowym, no chyba, że ktoś cały górny odcinek chce prowadzić. Chciałbym zobaczyć wogóle jak ktoś jedzie opisywane te 2 odcinki takim rowerem. Jak zobaczę to uwierzę. W górnej części trawiasta ścieżka. Tu już jest lżej lecz wystają kamienie i nadal jest pod górę. Wreszcie koniec i asfalt do ruin Petrovki (5min pod górę). Potem do Odrodzenia w dół i pod górę ok. 10min.