Penedes360 Ruta Slowbike

November 11, 2018
May 2016

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Gran volta al Penedès anomenada Penedes 360º. Hi han 3 versions: A peu, SlowBike(bici tranquila) i en BTT (versió per a 3, 4 o 5 dies).
Més info i actualitzacions de la ruta: www.penedes360.cat
Aquest track correspon a la ruta Slowbike. li hem posat dificultat fàcil ja que transcorre la seva moajor part, per pistes amples i trossos asfaltats sense dificultat tècnica. La ruta està pensada per fer-la en 4 dies.

• Photo of jordi16v
    jordi16v Nov 23, 2018

Hola!! La queremos hacer este fin de semana, para ir con bici carretera q tal? Leo q pone q hay pistas....

cavaemotions Nov 30, 2018

Hola,
    Hay trozos asfaltados però bastantes con pistas buenas y algunos trozos con algunas piedras. No es recomandable con bici de carretera o no ser que sea tipo "gravel" con ruedas más grandes y pequeños tacos.

• Andres.pena Dec 10, 2018

Ruta espectacular, pistas muy buenas y caminos asfaltados entre viñas sin coches. Subidas ni pronunciadas ni largas. Lo he disfrutado muchísimo. Gracias por haberla diseñado!

cavaemotions Dec 10, 2018

Me alegro mucho Andres que te haya gustado.
    Es un diseño de rutas rodeando el Penedès impulsado por Enoturisme Penedès para dar a conocer este magnífico territorio. Además de esta hay un circuito para hacer a pie y una con mountain bike más técnico.
    Más info en: www.penedes360.cat

• Photo of VADEBICI - Cicloturisme & Vies Verdes
    VADEBICI - Cicloturisme & Vies Verdes Aug 1, 2019

Bona tarda Companys, l'altre dia vaig fer un tram i em va agradar molt. On em recomaneu dormir si surto des de Vilafranca del Penedès i faig un 60 quilòmetres el primer dia? He vist que cauré per la Torreta de Vernet. Moltes gràcies, Jordi.

cavaemotions Aug 2, 2019

Hola Jordi, Jo conec el Castell de Gimenelles que està molt bé però aquest és al km 43 bastant abans del que comentes tú. El millor es que truquis a Enoturisme Penedès (www.enoturismepenedes.cat) i ells t'informaran de totes les opcions tant d'hotels com de cases rurals i si vols que et facin la gestió a www.cavaemotions.com.

• Photo of VADEBICI - Cicloturisme & Vies Verdes
    VADEBICI - Cicloturisme & Vies Verdes Aug 2, 2019

Bon dia, he vist la web de Castell de Gimenelles... molt xulo ! Moltes gràcies per la resposta. Salut i pedals, Jordi.

• Photo of Andreu Carrascal Simon
    Andreu Carrascal Simon Sep 28, 2021

Acabem de fer-la en quatre etapes. Molt ciclable i amb llocs meravellosos de veure. No és una ruta plana (no pares de baixar i pujar) però tampoc és de una exigència inabastable pels ciclistes amateurs. Moltes gràcies!