Parc Natural Delta de l'Ebre - Deltebre (Desembocadura - Garxal - Riumar)

Photo ofParc Natural Delta de l'Ebre - Deltebre (Desembocadura - Garxal - Riumar) Photo ofParc Natural Delta de l'Ebre - Deltebre (Desembocadura - Garxal - Riumar) Photo ofParc Natural Delta de l'Ebre - Deltebre (Desembocadura - Garxal - Riumar)

-6 ft
June 10, 2014
June 2014

near Riumar, Catalunya (España)

És una ruta circular, nosaltres vam deixar el cotxe a l'aparcament de Deltatour i vam llgar les bicis, el lloc es troba al Km 17.2 de la carretera T-340 que és la que uneix deltebre amb la urbanització Riumar. Sortim de l'aparcament agafant el carril bici de terra i l'anem seguint, veiem el paissatje típic del delta, arrossals i més endavant le desembocadura de l'Ebre, passant per un lloc on es poden fer petits creuers pel riu i hi ha alguns restaurants per més tard anar a dinar. continuem passant pel Mirador de les Verges i el far del Garxal, seguidament fem cap a la urbanització de Riumar i es pot aprofitar per fer una bany a la planta, en aquest punt comença el retorn, seguim el carrer paral·lel a la plantja fins que deixem la urbanització i al primer camí de terra que trobem a mà esquerra ens derivem. anem seguint les amrques del circuit de bicicleta que ens retotna la punt d'inici.

És totalment pla, la dificultat és mínima i es pot fer amb la familia. s'aconsella portar aigua, protector solar i repelent de mosquits en funció de l'hora del día que es faci la ruta.