Olot-Girona - 62km 3:20h

June 3, 2019
June 2019

near Olot, Catalunya (España)

La clàssica baixada des d'Olot a Girona pel carrilet (Via verda).
Són unes 3:20h en moviment. Unes 4-5h, entre parar a dinar amb calma, visites, parades per a fer fotos, veure diferents indrets (fonts, gorgs, paisatges, etc...)
Pujada en bus amb la Teisa, que surt molt tard (9:15h) i que triga molt (1:30h), ja que para per tots els pobles que hi troba (Horari de cap de setmana). Per tant s'arriba a Olot a les 10:45h.
La ruta no te cap problema ni dificultat, més que la llargada uns 60kms), apte per a tots els públics (surt com a moderat per la distància, per res mes... jo el posaria de fàcil).
Una ruta molt maca, que passa per uns paratges d'una bellesa extraordinària, amb una petita pujada (2-3 km) a Sant Esteve d'en Bas, per una carretera sense trànsit, acabada d'asfaltar. La resta per camí fàcil i molt ben conservat i sense parar de baixar fins a Girona (exceptuant la pujada del cementiri d'Amer).
La primera part fins a Amer, és extraordinària. Es passa per zones amb molt ombra (excepte pujada a St.Esteve), amb un camí ample i ben conservat. La segona part, d'Amer a Girona, es una mica més monòton. Pista molt ample, menys ombra, moltes rectes, pero amb bons paissatges i un entorn molt maco.

Gorg de Can Poetí

Gord de Can Poetí. Molt ben arreglat, amb escales per baixar, taules i bancs per dinar.