MT-BM-Pirinexus04- St.Antoni Calonge-Girona Wikiloc

July 11, 2016
July 2016

near Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

PIRINEXUS
Hem fet PIRINEXUS en 6 etapes. Gaudint del paisatge i sense presses. Hem començat a Sant Joan de les Abadesses i hem tancat el cercle a Sant Joan de les Abadesses.
1- SANT JOAN DE LES ABADESSES-CERET 78,4 QM
2- CERET-CASTELLÓ D’AMPURIES 65,7 QM
3- CASTELLÓ D’AMPURIES-SANT ANTONI DE CALONGE 72,9 QM
4- SANT ANTONI DE CALONGE – GIRONA 49,7 QM
5- GIRONA – OLOT 60,7 QM
6- OLOT-SANT JOAN DE LES ABADESSES 24,5 QM

PIRINEXUS fa una volta per diverses comarques nord-catalanes de banda i banda dels Pirineus, arribant fins al mar. Segueix vies verdes sempre que pot i quan agafa carreteres acostumen a ser molt poc transitades (excepte algun petit tram).
Nosaltres, com que el track que et pots baixar de la pàgina web de Pirinexus és dibuixat i bastant inexacte, hem seguit les indicacions (en molts trams molt ben senyalitzada) i també el track de Raül de Wikiloc (gràcies Raül).

SANT ANTONI DE CALONGE – GIRONA (49qm.)

Des de Sant Antoni fins a Sant Feliu de Guixols és un tram asfaltat compartit amb vehicles, trams de carril bici i que a l’estiu s’ha de vigilar amb el trànsit. (9,6 qm aproximadament).

* Cal seguir per la carretera principal C-253 fins arribar a la sortida de Platja d’Aro. Un cop veiem la pujada al final del poble, hem d’aprofitar una rotonda per passar a circular per la vorera de l’esquerra. La pujada se’ns farà més còmode i segura, atès que la carretera no té voral i fa una pujada considerable. Un cop a la rotonda dels vents, baixarem pel primer carrer a l’esquerra directe fins a la platja. Allà seguirem cap a la dreta pel carrer del front de mar, que enllaça amb la carretera que ens portarà al port de Sant Feliu de Guíxols, havent fet un tram de pujada un xic exigent. Tot asfaltat i compartit amb vehicles.

A Sant Feliu s’agafa la via verda fins a Olot. (100qm). Fins a Girona, uns 40 qm.