Mirepoix-Renne les Bains Etapa 2

September 7, 2020
September 2020

near Mirepoix, Occitanie (France)

La primera part de l'etapa segueix la magnifica via verda que uneix Mirepoix Lavelanet.
Cal estat molt alerta a l'alçada del Moulin-Neuf on la mala senyalització fa caure en l'error de seguir la via verda que està en construcció i que suposem que connectarà amb Carcassona a nosaltres ens ha suposat un extra de 10km.
A l'alçada de Rivel es deixa la via verda per seguir la carretera veinal D120 fins a Puivert i d'aqui per la D121 fns al col des Tougnets on comença una baixada llarguissima fins a Couiza per acabar l'etapa amb una petita pujada fins a Rennes-les-Bains, poble amb aigues termals.
Cal tenir en compte que és una zona poc poblada i amb poca infraestructura turística, com a exemple el camping d'Esperaza està tancat i el següent no es troba fins a Renne Les Bains.
Els pobles que ens ha cridat l'atenció són Camon pel seu estil mediaval, Puivert pel seu castell i Renne les Bains per les seves Termes.