Photo ofMAS PINELL - FONTANILLES - FONTCLARA - PALAU SATOR - PERATALLADA - SANT FELIU DE BOADA- MAS PINELL Photo ofMAS PINELL - FONTANILLES - FONTCLARA - PALAU SATOR - PERATALLADA - SANT FELIU DE BOADA- MAS PINELL Photo ofMAS PINELL - FONTANILLES - FONTCLARA - PALAU SATOR - PERATALLADA - SANT FELIU DE BOADA- MAS PINELL

-203 ft
September 3, 2020
September 2020

near Mas Pinell, Catalunya (España)

Ruta que surt de Mas Pinell i passa entre els arrossars.
Un cop travessem la C-31 els camps canvien, ara són camps de blat i pomers. Són 3 km de carretera que ens porta fins a Fontanilles.
Abans d"'entrar al poble a l'esquerra hi ha la carretera que porta fins Fontclara.
Són 2km de carretera asfaltada i poc transitada.
Ja a Fontanilles seguim les indicacions a la dreta que ens porten a Palau Sator. Una petita pujada i la carretera torna a ser plana.i asfaltada.
Poc més d'un kilòmetre i estem a Palau Sator.
Entrem al poble i girem l' esquerra al segon carrer que puguem.
Allà agafem la carretera de Peratallada. Una pista ben compactada fins que arriben a una bifurcació en un petit grup d'arbres. Allà girem a la dreta i tot seguit a l'esquerra. Ara el camí és més petit i de terra molt fina.
Ja arribats a Peratallada.i sense entrar al poble, girem a l'esquerra per el camí a Sant Feliu de Boada. BonA pista entre els camps. Un cop passat el bosc que deixen a la dreta,, girem a la dreta per i el primer camí que trobem l'agafa a l'esquerra.
Aquest camí es pedregós.i ens porta directes a Sant Julià de Boada.
Un cop a Sant Julià, sense entrar al poble ens dssviem a la dreta per una pista que ens portarà fins a Fontclara.
Passat Fontclara ens dssviem à la dreta per anar a la sidreria mooma.
Aquest camí ens portarà fins a la carretera de Fontanilles Girem a la dreta i creuen un altre cop la C-31 per travessar els arrossars fins Mas Pinell.