Marroc del sud, de l'Atlas al Saghro

Photo ofMarroc del sud, de l'Atlas al Saghro Photo ofMarroc del sud, de l'Atlas al Saghro Photo ofMarroc del sud, de l'Atlas al Saghro

11 days 6 hours 42 minutes
October 18, 2019
October 2019

near Aït Acco, Tadla-Azilal (Morocco)

Ruta basada en la guia de DESNIVEL (foto) que està una mica antiquada, actualment hi ha moltes de les pistes de les que descriu que ja estan asfaltades (GOUDRONNÉ !!!), per gran sort pels habitants del país que es mereixen progressar, i algunes ho seran aviat, caldrà una nova guia o fer-se a la idea, de totes maneres els paisatges paguen la pena igualment. Nosaltres vam planificar la ruta desconeixent on anàvem a trobar camins ja asfaltats i, també, adaptant-nos als possibles allotjaments. Vam estar 11 dies per arribar a Zagora i als tracks contigus es pot veure cada una de les nostres etapes amb mes detall.

Molta mes info a: https://voyageforum.com/discussion/djebel-saghro-maroc-retour-7-jours-grandioses-en-vttae-d9675758-2/