Marroc 2012 (28/28) Sidi Ifni-Platja Legzira

Photo ofMarroc 2012 (28/28) Sidi Ifni-Platja Legzira Photo ofMarroc 2012 (28/28) Sidi Ifni-Platja Legzira Photo ofMarroc 2012 (28/28) Sidi Ifni-Platja Legzira

-65 ft
May 12, 2013
December 2012

near Sidi Ifni, Souss-Massa-Drâa (Morocco)

14 kms i 150 m de desnivell positiu. Per fi havíem arribat a l'anhelat mar atlàntic! Després d'allotjar-nos al hotel Suerte Loca, sopar bé i passejar per la tranqil·la platja de Sidi Ifni, el dia següent vam realitzar l'última etapa d'aquest llarg viatge pel Marroc. Es tractava d'una senzilla i curta etapa per una carretera asfaltada que resseguia la costa i que ens portava directes fins a la sorpresa final del viatge. La guinda final. La veritat es que ja havíem vist alguna foto, però quan vam arribar a la platja Legzira vam quedar realment bocabadats al veure els colossals arcs de roca que el mar havia excavat pacientment durant segles i que, quan la marea estava baixa, et permetia passar per sota seu. Vam tenir la sort de trobar-nos sols en un indret tant màgic com aquest i vam desitjar que es mantingués en aquell estat i amb tant poca pressió humana durant molts i molts anys. De moment l'únic que hi ha és un parell de senzills xiringuitos a un parell de kms dels arcs, així que vam aprofitar per celebrar com cal el nostre final de viatge.
Havien estat gairebé 2.000 kms en bicicleta i més de 20.000 metres de desnivell positiu acumulat travessant el Marroc, primer de nord a sud primer i després d'est a oest (de Fes a les dunes de Tinfou, prop de Zagora, i després fins a Sidi Ifni).
Una aventura molt recomanable, amb paisatges impressionants i gent encara més impressionants. Tot plegat molt enriquidor.