Marroc 2012 (26/28) Tarhjicht-Bou Izakarn-Goulimine

May 12, 2013
December 2012

near Tarhjicht, Guelmim-Es Smara (Morocco)

80 kms i 280 m de desnivell positiu. Aquí se'ns va plantejar un gran dilema, gastar dos dies pedalant fins a Sidi Ifni i l'endemà agafar un bus per fer els més de 400 kms fins a Marraqueix, on havíem d'agafar el vol de tornada, o prendre un bus des de Tarhjicht, on ens trobàvem, fins a Sidi Ifni i poder així gaudir de dos dies de merescut descans a la petita i acollidora població costera.
Després de gairebé 30 dies de pedaleig i poques comoditats, la Montse i jo vam pensar que ens mereixíem unes "vacancetes" de debò, de les de no fer res, així que vam triar la segona opció. A més a més el tram que ens quedava era ja bastant monòton, estava més "civilitzat" i no tenia l'encant de molts dels paisatges que havíem travessat.
Amb una mica de recança per no rematar la feina que ens quedava, però convençuts de la decisió, vam agafar un bus fins Goulimine, i després fins a Sidi Ifni. ÉS A DIR: AQUEST TRACK I EL PRÒXIM ESTAN REALITZATS AMB LA BICICLETA I NOSALTRES A DINS DEL BUS!