Photo ofMarroc 2012 (19/28) Acampada-Akka Ighane-Tizi n'Ounzour-Amdghar (Agadir Melloul) Photo ofMarroc 2012 (19/28) Acampada-Akka Ighane-Tizi n'Ounzour-Amdghar (Agadir Melloul) Photo ofMarroc 2012 (19/28) Acampada-Akka Ighane-Tizi n'Ounzour-Amdghar (Agadir Melloul)

May 9, 2013
December 2012

near Islil, Guelmim-Es Smara (Morocco)

92 kms i 1.350 m desnivell positiu. Llarga etapa per una solitària carretera secundària asfaltada que creua el Anti Atles pel coll de Tizi n'Ounzour. El trànsit és pràcticament inexistent i els pobles són molt bàsics. Akka Ighane és un bon lloc per menjar alguna cosa i comprar avituallaments per tot el dia. Novament se'ns va fer de nit, aquesta vegada a més de 1.800 m d'alçada, sort que un berber ens va trobar pedalant ja entrada la nit i ens va acollir a la seva humil llar amb la seva família. Vam sopar i dormir d'allò més bé!
Una altra opció molt recomanable per arribar fins aquí des del punt on havíem dormit la nit passada, és, enlloc de girar cap al sud (cap a Akka Ighane), anar cap al nord, cap a Aguinane i Aserraft, zona també de gran bellesa i amb albergs on passar la nit.