Photo ofLofoten 2024 - Día 9 - Lofoten Beach Camp (Skagsanden beach) (9-10) - Kvalvika Beach (10-10) - Camping Moskenes (7-10) Photo ofLofoten 2024 - Día 9 - Lofoten Beach Camp (Skagsanden beach) (9-10) - Kvalvika Beach (10-10) - Camping Moskenes (7-10) Photo ofLofoten 2024 - Día 9 - Lofoten Beach Camp (Skagsanden beach) (9-10) - Kvalvika Beach (10-10) - Camping Moskenes (7-10)

-16 ft
June 8, 2024
June 2024

near Øverleitet, Nordland (Norge)

Avui comencem la ruta tard, la pedalada serà curta.

Al quilòmetre quinze fem la primera parada per iniciar un ruta a peu.

Amaguem la bicicleta darrere d'una caseta de pescadors i comencem el camí cap a la platja Kvalvika. Una caminada d'una hora i mitja d'anada hora i mitja de tornada. Val molt la pena, aquesta platja té història.

Fa uns 10 o 15 anys dos nois de 22 anys i van vindre a buscar el seu paradís del surf i es van construir un refugi amb totes les deixalles que el mar escopia.
Aquesta cabanya encara hi és i tinc moltes ganes de visitar-la.
De tota aquesta història se'n va fer una PEL·LÍCULA, "Al nord del sol".

La visita ha sigut molt emocionant. El refugi segueix intacte igual que fa 15 anys.

Agafem el camí de tornada, recuperem la bicicleta i continuem pedalant amb l'objectiu d'arribar a Moskenes.

Ens acompanya el bon temps i el vent a favor. Arribem ben ràpid a la ciutat i ens instal·lem a l'únic càmping que té.

Mosknes no disposa de cap servei, però al sud tenim la ciutat de Å on hi podem trobar 2 supermercats.

Si no volem pagar càmping, podem trobar zones d'acampada lliure sortint de Å.

Moekenes és la ciutat d'entrada (des del sud) a Lofoten i disposa d'un port amb diferents destins, entre ells Bodø, que es on agafo el vol cap a Barcelona.

El ferry es gratuït i es poden consultar els horaris a través de l'APP EnTur.

Encara tinc un dia de marge abans d'agafar el ferri i l'aprofitaré per fer una excursió fins a un dels cims més concorreguts del sud de Lofoten: el Reinebringen.

-Track Ruta sencera:
-Dia 1 a 10 -Tromso – Bodo (Ruta sencera)

-Tracks per etapes:
- Día 1 - Tromsø - Galnslått (refugi lliure 9-10)
- Día 2 - Galnslått (camping lliure) - Andenes (càmping)
- Día 3 - Andenes - Camping Andøy (8-10)
- Día 4 - Camping Andøy - Gronning (acampada lliure) (10-10)
- Día 5 - Gronning (acampada lliure) - Grunnfør Bicycle Shelter (10-10)
- Día 6 - Grunnfør (refugi ciclista) - Henningsvær
- Día 7 - Henningsvær - Camping Brustranda (7-10)
- Día 8 - Camping Brustranda (7-10) - Lofoten Beach Camp (Skagsanden beach) (9-10)
- Día 10 - Caminada fins al cim Reinebringen

PictographCar park Altitude 21 ft

Inici ruta caminant

Aquí iniciem l'excursió a la platja de Kavalvika

Lloc d'acampada

Un lloc ideal per si es vol acampar a prop de mosquines. el lloc és pla, té aigua hi ha un rierol. està a peu de carretera i no et veu ningú. A 1 minut i tenim un llac.