Photo ofSainte Marie de Re - La Flotte - Saint Martin de Re - Le Bois Plage en Re - Sainte Marie de Re (Illa de Re) Photo ofSainte Marie de Re - La Flotte - Saint Martin de Re - Le Bois Plage en Re - Sainte Marie de Re (Illa de Re) Photo ofSainte Marie de Re - La Flotte - Saint Martin de Re - Le Bois Plage en Re - Sainte Marie de Re (Illa de Re)

November 17, 2019
August 2019

near Sainte-Marie-de-Ré, Nouvelle-Aquitaine (France)

Sortim del càmping Huttopia Wild Coast (en nostre camp base) en direcció a La Flotte.
Aquest cop volem veure el mercat en plena ebullició i també a marea alta al port i a la platja.
El mercat de La Flotte està en un recinte de pedra que recorda un mercat medieval amb tota la seva muralla de pedra i fusta.
D'aquí tornem cap a Saint Martin de Re a visitar-la de nou i veure el seu far característic blanc i amb l'extrem vermell a més de la seva ciutadella d'estrella a l'estil Vauban.
La tornada cap a Sainte Marie de Re la fem baixant cap a Le Bois Plage en Re.
Val molt la pena el bany amb plenamar a La Flotte i visitar els seus carrers.