Lisboa (Azambuja)-Salamanca. Lisboa-VNG 1

-1 ft
September 13, 2012
September 2012

near Azambuja, Lisboa (Portugal)

Primera meitat del viatge entre Azambuja (a uns 50 km de Lisboa, arribada en tren per evitar zones industrials de la zona metropolitana) i Vilanova i la Geltrú.
El viatge inicial havia de continuar, des de Salamanca, per Segovia-Soria-Zaragoz-Casp. Després de dos dies de vent de cara des de la frontera amb Portugal, i en previsió que el vent continuarà amb la mateixa força i direcció, decideixo agafar un tren fins a Sigüenza, per continuar per Albarracín-via verda Ojos Negros-Castelló, i la costa mediterrània fins a Vilanova.

Primera mitad del viaje entre Azambuja (a unos 50 km de Lisboa, llegada en tren para evitar zones industriales de la zona metropolitana) y Vilanova i la Geltrú.
El viaje inicial debía continuar, desde Salamanca, por Segovia-Soria-Zaragoza-Caspe. Después de dos días de viento de cara desde la frontera con Portugal, y en previsión de que el viento continue con la misma fuerza y dirección, decido coger un tren hasta Siguenza, para continuar por Albarracín-via verda Ojos Negros-Castelló, y la costa mediterrània hasta Vilanova.