Línia 1 Montcada Escola Elvira Cuyàs

April 7, 2022

near Montcada i Reixac, Catalunya (España)

Punt inicial: Plaça Gaudí (costat viaducte C-33 i Rambla dels Països Catalans).
Parada 1: Passeig Sant Jordi (costat paret Mercadona i carril bici bidireccional). Temps recorregut: 10minuts. Parada de 2 minuts.
Parada 2: Av. Europa (part baixa del passatge de la Civada, costat carril bici bidireccional c. Joan Miró). Temps recorregut: 5 minuts. Parada de 3 minuts.
Parada 3: Av. Europa (sobre carril bici costat c. Frederic Mompou, a punt per agafar carrer Lloret direcció pas inferior via del tren). Abans d'arribar a l'escola es passa pel costat de la botiga de Bicicletes Poblet (Av.Catalunya, 92). Temps recorregut: 6 minuts. Parada de 1 minut.
Parada final: Escola Elvira Cuyàs (c. Puigcerdà amb c. Baix de Sant Pere). Temps recorregut: 10 minuts.
Total temps sumant parades: 37 minuts.
Hora de sortida des de Plaça Gaudí: 8:10h o 8:15h màxim (per arribar 10 minuts abans de les 9h, perquè puguin fer l'entrada els del Cicle Superior que són els primers d'entrar).