Photo ofl'Estartit - Torroella de M. - Gualta - Palau Sator - Peratallada - Vullpellac- Cruïlles - Sta Pellaia - Cassà - Girona Photo ofl'Estartit - Torroella de M. - Gualta - Palau Sator - Peratallada - Vullpellac- Cruïlles - Sta Pellaia - Cassà - Girona Photo ofl'Estartit - Torroella de M. - Gualta - Palau Sator - Peratallada - Vullpellac- Cruïlles - Sta Pellaia - Cassà - Girona

June 24, 2023
June 2023

near l'Estartit, Catalunya (España)

Sortim de l Estartit i anem bordejant el passeig marítim passant pel mirador de La Plstera fins a la Gola del Ter a fer una visita.
Retornem per la vora del riu Ter camí de terra fins a Torroella de Montgrí , aquí ens fem un embolic perquè ens pensàvem que hi havia un pont després de Torroella, que seguint tot recte ens portaria un pont que travessaria el Ter fins a Gualta . Ara ja no existeix, podíem seguir fins trobar un nou pont que ens portaria a Serra de Daró però no era el nostre objectiu .
Reculada cap a trobar el pont de Torroella que travessa el Ter, i per l’altra vora del riu anem seguint el camí de terra fins arribar a Gualta seguint les senyals. De Gualta pel mig del poble agafem una carretereta asfaltada que deseguida ens dur a Fontanilles, després a Palau Sator i tot seguit per cami de terra cap a Peratallada.
A Peratallada passem pel mig del poble fins el pàrquing i allà hi ha una pista que ens portarà a Canaspó, i prenem una carretereta paral·lela a la carretera principal que ens dur a Vullpellac.
Travessem la carretera que va a La Bisbal, i agafem una carretereta secundaria darrera la betzinera direcció Fonteta que ens dura a La Bisbal i allà anirem a trobar la carretera cap a Cruïlles i a Sant Sadurní de l ‘Heura.
Aquí s’inicia la pujada d’uns 10 km de carretera que ens portarà a Santa Pellaia, i tot seguit baixant fins a Cassà de la Selva.
Anem a enllaçar passant pel poble el carril bici que ens portarà a Llambilles, parada i fonda, i tot seguit a Girona.