L’Estartit – Les Dunes – Sant Martí d’Empúries – Cala Montgó – L’Estartit

Photo ofL’Estartit – Les Dunes – Sant Martí d’Empúries – Cala Montgó – L’Estartit Photo ofL’Estartit – Les Dunes – Sant Martí d’Empúries – Cala Montgó – L’Estartit Photo ofL’Estartit – Les Dunes – Sant Martí d’Empúries – Cala Montgó – L’Estartit

August 18, 2013
September 2005

near l'Estartit, Catalunya (España)

Sortim del port de l’Estartit per anar cap a les Dunes per creuar Montgrí, a Torre Ferrana seguim cap les Corts i Sant Martí d’Empúries. La tornada la fem resseguint la línea Costera de l’Escala fins a Cala Montgó, que visitem, on ens enfilem a la Muntanya Gran en direcció a l’Estartit tot fent una visita a Punta Falconera (2005). Més informació a http://www.cicloturisme-adac.net/w-07-empuries/rut-c-empuries.htm

Reconstrucció de la ruta efectuada el 4 de setembre del 2005

• Photo of Sven Hedin
    Sven Hedin Oct 10, 2021

Bones aquesta ruta t trams complicats es mes btt o amb bici amb alforjas es pot fer be

• Photo of Penya Cicloturista de l'ADAC
    Penya Cicloturista de l'ADAC Oct 10, 2021

Aquesta ruta te més de 15 anys, per l'informació que tinc el tram que va del final de la carretera de les Dunes fins a torre Ferrana està malament, la resta està millor. Millor una BTT però amb compte es podria fer amb una bici amb alforges.
    Degut a l'antiguetat es possible que algun camí ja no coincideixi amb la ruta feta.

• Photo of Sven Hedin
    Sven Hedin Oct 11, 2021

Hola hem fet aquesta ruta però nosaltres al reves i a sigut un encert.
    Fins a Sant Martí d'Empúries es espectacular a partir d'aquí la he variat una mica passant per el camí de Vilanera.
    El tram de camí amb pujada de les Dunes hi ha molta pedra i aquí ha estat el encert de fer-la al reves perquè de baixada i amb les bicis que portem no es gaire divertit però la ruta es de molt bon fer.
    Gràcies per compartir rutes.