Les Torretes i el Far de Calella des del càmping Bonavista

Photo ofLes Torretes i el Far de Calella des del càmping Bonavista Photo ofLes Torretes i el Far de Calella des del càmping Bonavista Photo ofLes Torretes i el Far de Calella des del càmping Bonavista

November 7, 2019
June 2018

near Calella, Catalunya (España)

[CA]: Les Torretes i el Far de Calella des del càmping Bonavista
Ruta circular que ens descobreix la platja de Calella i el seu passeig marítim amb diferents accessos al poble. De tornada, ens enfilem fins al far de Calella - de visita obligada- i les Torretes, antigues torres de telegrafia òptica construïdes en pedra a mitjans del segle XIX i des d’on gaudim de molt bones vistes de tota la contrada.

[ES]: Las Torretas y el Far de Calella desde el cámping Bonavista
Ruta circular que nos descubre la playa de Calella y su paseo marítimo con distintos accesos al pueblo. Durante el regreso subimos hasta el faro de Calella -de obligada visita- y las Torretes, antiguas torres de telegrafía óptica construidas en piedra a mediados del siglo XIX y desde donde gozamos de muy buenas vistas de toda la zona.

[EN]: The Torretas and Far de Calella from the Bonavista campsite
Circular route to discover the beach of Calella and its seafront and its different accesses to the town. As we return we will head up to the lighthouse of Calella - an obligatory visit and the Torretes, the old telegraphy towers built in the mid 19th century and from where we will enjoy very good views of the whole area.

[FR] : Les Torretas et le Far de Calella depuis le camping Bonavista
Itinéraire circulaire qui nous fera découvrir la plage de Calella et son front de mer avec les différents chemins d’accès à la ville. De retour, nous montons jusqu’au phare de Calella - visite obligatoire- et aux Torretes, anciennes tours de télégraphie optique construites au milieu du XIXe siècle et d'où nous jouissons d'une très belle vue sur la région.