Les Planes d'Hostoles.Ruta de les Ermites.

Photo ofLes Planes d'Hostoles.Ruta de les Ermites. Photo ofLes Planes d'Hostoles.Ruta de les Ermites. Photo ofLes Planes d'Hostoles.Ruta de les Ermites.

February 27, 2022
February 2022

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Sortim del pàrquing que hi ha a l'entrada de la carretera que duu a Cogolls, per visitar l'ermita de Sant Pelegrí i de Sant Cristòfol de Cogolls.
Reculem fins a trobar l'encreuament de la via verda del Carrilet, per remuntar cap a Sant Feliu de Pallerols, fins a trobar l'encreuament que ens durà cap a Sant Iscle de Colltort.
ATENCIÓ que aquí s'ha de creuar un tram petit de la carretera general.
Ara fem uns 4 km de pujada fins a arribar a l'ermita de Sant Iscle de Colltort, un entorn molt tranquil.
Tornem a recular per connectar un altre cop amb la via verda del Carrilet. Durant el camí de tornada fem dos ermites més, la de Sant Miquel de Pineda i la de Santa Cecília.
Ara ja només queda tornar, per la via verda, al mateix lloc de sortida.