L'Ametlla de Mar a l'Ampolla

January 30, 2022
January 2022

near l'Ametlla de Mar, Catalunya (España)

Ruta extreta i lleugerament modificada del perfil del j.c.galindo.

Aquesta ruta, la fem amb btt en plan cicloturista, i pel tipus de terreny pel que es circula, crec que és indispensable una btt.

Tot i que la ruta no és difícil, hi ha algun tram, no gaire llarg, amb bancs de graves i sorres, ja que es circula per zona de costa, propera a platges, i rieres.

La resta de la zona són carreteres asfaltades locals amb poc trànsit en el moment de fer-la (finals de gener).

Aquesta ruta es pot dir que serveix per fer un reconeixement de les cales i platges al sud de l'Ametlla de Mar, que nosaltres no coneixíem gens, i ens ha sorprès agradablement, ja que té tot de caletes amb moltes possibilitats. També passem per rieres, llacunes i camps d'oliveres. En general ens ha agradat força.

Tot i que la ruta és pel litoral, trobem bastantes rampes curtes que la fan entretinguda.

PictographLake Altitude 41 ft

Llacuna de les Santes Creus.