La Roche-sur-Yon a Notre Dame de Monts

Photo ofLa Roche-sur-Yon a Notre Dame de Monts Photo ofLa Roche-sur-Yon a Notre Dame de Monts Photo ofLa Roche-sur-Yon a Notre Dame de Monts

-8 ft
October 14, 2022
September 2022

near La Roche-sur-Yon, Pays de la Loire (France)

Ruta improvisada per anar a trobar la coneguda ruta La Vèlodyssèe. Començo per una via verda perfectament ciclable i després vaig fent intuïtivament fins al conegut pas de Gois que passo apurant el temps quan la marea ja fa estona que puja amb un fortíssim vent en contra o lateral que porta pluja i esquitxos de mar, es fa dur el pas. La sortida de l'illa pel pont molt exposat al vent i amb el bicicarril tallat per obres també es prou perillosa, la continuació pel bicicarril també està tallada per obres i costa de trobar la continuïtat.

Segueix a

Viatge en trens SNCF des de Puigcerdà amb la bici fins La Roche-sur-Yon

(track original a Cycling 9/26/22 8:49 am de 105km amb els errors que faig)

PictographPhoto Altitude 243 ft

PictographPhoto Altitude 5 ft

PictographWaypoint Altitude -41 ft

no paro a fer mes fotos, vaig just de temps