La Graciosa. Ruta circular Nord. Caleta de Sebo. Playa de las Conchas, arc de pedra, platja de l'Ambar i Pedro Barba

August 31, 2023
August 2023

near Caleta de Sebo, Canarias (España)

Ruta circular des de Caleta del Sebo passant per:
- Playa de las Conchas
- Playa Lambra

Caleta de Sebo. Playa de las Conchas, Arco de Piedra, playa del Ambar,Pedro Barba.

Ruta en bici per la Graciosa.
Sortim amb el Ferry de les 10h. Arribem sobre les 10.25h i lloguem bicicletes elèctriques a LA MOLINA. Molt recomanable. Molt bones bicis i bon servei. En contacte per whats per si passa qualsevol cosa. 35€ x persona tot el dia, fins les 18h. Per mi va valdre la pena triar les bicis elèctriques, fa que el passeig sigui agradable.
Sortint de Caleta de Sebo el camí va pujant gradualment x després baixar cap a playa de las Conchas. Inicialment el paissatge es arid, amb el volcà agujas grandes a la dreta.
Arribant a la Playa de las Conchas ja comença la sorra i les dunes. La platja es de sorra blanca, igual que el fons marí, per lo que el mar te un color blau precios. La platja està tancada per la Montaña Bermeja, que es pot pujar i gaudir de molt bones vistes. La bici es deixa a l'entrada de la platja.
Després de fer un bany i gaudir una estona de la platja, refem una mica de camí i seguim cap el nord entre petites dunes. Just abans de girar a la dreta, trobem l'aparcament x anar a veure l'arc de pedra. Val la pena. Es fa de seguida i es bonic de veure entre tanta sorra blanca una colada de basalt negre, amb diverses formacions, entre elles el pont o l'Arc.
Ara ve el tros mes pesat, doncs, tot i que no te gaire desnivell hi ha molta sorra i varios cops hem hagut de baixar de la bici. Es el tros de la platja de l'Ambar.
Un cop passat arribes al poblet de Pedro Barba. Cal baixar i tornar a pujar. Tot i les bicis no hem baixat, se'ns feia tard x arribar a dinar a Caleta.
Si no us poguéssiu banyar a playa de las Conchas ( sembla que a voltes hi ha molt aire i mala mar. Nosaltres no va ser el cas) es una bona opció de bany.
De Pedro Barba ja tornes a Caleta, canviant de nou el paissatge.
Vam estar unes 3h en fer la volta, sense baixar a Pedro Barba.