La Creueta, Quart, Llambilles, Cassà i Llagostera quasi per V.V. i tornada

Photo ofLa Creueta, Quart, Llambilles, Cassà i Llagostera quasi per V.V. i tornada Photo ofLa Creueta, Quart, Llambilles, Cassà i Llagostera quasi per V.V. i tornada Photo ofLa Creueta, Quart, Llambilles, Cassà i Llagostera quasi per V.V. i tornada

25 mi
April 18, 2023
April 2023

near la Creueta, Catalunya (España)

Bicicletada de dimarts amb el grup dels Dimarts, amb el següent Recorregut: Aparcament del Parc Tecnològic de la Creueta, Parc Tecnològic, V.V. de sant Feliu, la Creueta, Camí de Quart, V.V. de Sant Feliu, Quart, carrers, V.V. de Sant Feliu, Llambilles, Cassà de la Selva, Camí de la Pineda Fosca i altres, V.V. de Sant Feliu i Llagostera i tornant per V.V. de Sant Feliu, variant, V.V. de Sant Feliu, Camí de la Pineda Fosca, Camí de l’Esclet, Cassa, de la Selva, Polígon de Cassà (antic recorregut de la V.V.), V.V. de Sant Feliu, Llambilles, Quart, la Creueta, Parc Tecnològic i aparcament.

Pedalada sense complicacions per fer kilòmetres sense preocupacions.

Sortint de Cassà pel camí de la Pineda Fosca i successiu passem els guals de la Riera de la Verneda i el de la Riera de la Cagarella que avui eren sec però que es fàcil que hi hagi aigua.

L’antic recorregut de la V.V. pel Polígon de Cassà està anul•lat, curiosament es veu millor ara el traçat que han esborrat amb pintura negra que abans quan teòricament era pintat de blanc.