L' Ampolla - Platja Eucaliptus - El Poble Nou del Delta

Photo ofL' Ampolla - Platja Eucaliptus - El Poble Nou del Delta Photo ofL' Ampolla - Platja Eucaliptus - El Poble Nou del Delta Photo ofL' Ampolla - Platja Eucaliptus - El Poble Nou del Delta

-23 ft
2035
September 5, 2021
September 2021

near L'Ampolla, Catalunya (España)

Sortim de l'Ampolla per la platja de l'Arenal, rodem cap a l'interior per camins asfaltats i entre camps d'arròs a punt de ser segats.

Creuem l'Ebre pel pont lo Passador i passem per Sant Jaume d'Enveja i els Muntells. En arribar a la platja dels Eucaliptus hi trobem l'accès inundat pel temporal de dies enrere. Pedalem pel camí asfaltat paral·lel al mar fins el primer canal de desguàs. Fem uns metres per la sorra fins prendre el camí del Poble Nou. Aturada per a observar els flamencs.

Voregem el poble i seguim entre basses fins el camí que ens duu de nou a Sant Jaume, creuem el riu i seguim entre arrossars fins l'Ampolla.

Ruta per pistes de terra, camins asfaltats i uns metres per la sorra de la platja. Ideal per a fer-la amb calma tot fotografiant el paisatge i la fauna, i tafanejant els pobles.

El Delta sempre és una bona opció. Salut!