KÖTEKLİ-KAZAN GÖLETİ(Yatağan)-BAHÇEYAKA-KÖTEKLİ (14.03.2023)

Photo ofKÖTEKLİ-KAZAN GÖLETİ(Yatağan)-BAHÇEYAKA-KÖTEKLİ (14.03.2023) Photo ofKÖTEKLİ-KAZAN GÖLETİ(Yatağan)-BAHÇEYAKA-KÖTEKLİ (14.03.2023) Photo ofKÖTEKLİ-KAZAN GÖLETİ(Yatağan)-BAHÇEYAKA-KÖTEKLİ (14.03.2023)

March 14, 2023
March 2023

near Akçaova, Muğla (Türkiye)

Kötekliden çıkarken uygulamayı başlatmayı unutmuşum. Merkezi geçtikten sonra başlattım.Toplamda 58,5 km oluyor. Dönüşte Belen kahvesinin yakınlarındaki bir köye girdim. 3-4 km kala Belen kahvesine gitmekten vazgeçtim. Emniyet şeridi genelde geniş. Çoğu yere göre güvenli sayılır. Bazı yokuşlar bitirdi beni. Yokuş çıkarken yanımdan hızlıca geçip iyi yolculuklar diyen tanımadığım bisikletli bir arkadaş vardı. Eğer okuyorsa bunu "korkuttun reis :D Sana da iyi yolculuklar. ) Yolda mola verecek park filan yok. Kazan göletinde oturulacak yer yok. Ayrıca göletin suyu biraz çekilmiş. Mart ayında kuraklığı da farkettim. Küresel ısınma hız kesmeden devam ediyor,kutup ayılarımız nerede yaşayacak :d
(3 yokuş filan var biri uzun birazcık digerlerine göre ama halledilir.)
ROTAMI TAKİP EDEN HERKESE İYİ YOLCULUKLAR :)