Köln - BarCeloNa 04 (Trier-Perl)

August 19, 2014
August 2014

near Trier, Rheinland-Pfalz (Deutschland)

Seguim pel Carril Bici de la Mosel.

Un tros del recorregut ho fem per Luxemburg.

Es nota que en Luxemburg tenen diners. Des de la banda de la Mosel Alemanya pots veure la façana de Luxemburg amb els seus edificis nous i cases noves totalment pretensiosos. Per Luxemburg només tenim un trosset de carril bici fet, això sí l'asfalt de una qualitat superior, molt millor que en les millors carreteres de Catalunya, però només un tros no estan per la labor de fer carrils bici prefereixen els seus luxosos cotxes.

Perl és l'ultim poble de Alemanya abans de entrar a França.

És curiós veure la quantitat de supermercats grans que hi han en aquest poble als quals van la gent de Luxemburg i França a comprar. És un bon lloc per comprar provisions pel viatge, tipus barretes musli-energètiques, begudes, galetes, fruits secs, etc,etc....

El final del Track acaba en el "Residence Hotel", esta bé amb una relació qualitat preu molt bona.

©dBaldo. Track fet amb Teasi-One.