Köln - BarCeloNa 01 (Köln Flughafen-Buschhoven-Koblenz)

September 9, 2014
August 2014

near Grengel, Nordrhein-Westfalen (Deutschland)

Fred!! I pluja per a començar......!!

Aquí us proposo una ruta des de Köln (Colonia) fins a Barcelona, passant per les valls del Rhein, la Mosel (Moselle), La Saône, Le Rhône i finalment la costa Mediterrània fins a Barcelona.

Es podria dir que hem fet una ruta dels vins, encara que sense voler ja que no era la nostra intenció, perquè en cada vall i en la costa hem trobat cultius de vinyes, de bons vins i amb bones Denominacions. Els Riesling's, els Bourgognes-Cote Rhône, els de Provence, els de Languedoc-Roussillon (Banyuls-Collioure) i els nostres Empordà.

La ruta la comencem en l'aeroport de Köln-Bonn. En aquest primer trajecte fem des de l'aeroport fins a Koblenz, en la confluència dels rius Rhein i la Mosel, passant pel bosc de Kottenforst al sud-oest de Bonn i baixant finalment al Rhein; el bosc i la baixada espectacular.

No hem passat per Köln ciutat ja que la coneixem molt bé i hem decidit anar per feina i començar la baixada cap a Koblenz; però jo aconsello pels que voleu visitar Köln ciutat el de baixar fins a Bonn i buscar un hotel en aquesta ciutat i després agafar un tren o tramvia (més lent i més parades) per a visitar Köln ciutat.
Encara que hi ha molts carrils bici per entrar a Köln ciutat, és molt més estressant que no entrar a Bonn; Köln és molt més gran.

Ja podreu comprovar la quantitat de carrils bici que hi ha a Alemanya, casi tots de moltíssima qualitat (tenint en compta de que hi han moltíssims i que els utilitzen como mitja de comunicació fins hi tot entre pobles i ciutats, i no només com esbarjo o diversió, sempre trobaràs algú en no molt bon estat, però és que hi han tants), segregats dels vehicles (carril propi) i molt bé senyalitzats.
El carril bici que recorre el Rhein i la Mosel està guaira bé tot asfaltat i molt bé senyalitzat, impossible perdre's

©dBaldo. Track fet amb Teasi-One.

• Photo of Aguelo
    Aguelo Aug 10, 2017

Hola dBaldo,
    Puedes comentar algo de la climatologia en septiembre. Estoy considerando una ruta similar por esta zona con tienda de campaña y no tengo idea que se puede esperar en este mes respecto al frio/lluvia.
    Un saludo

• Photo of dBici B
    dBici B Mar 27, 2020

Perdona Aguelo!!!!
    Un poco tarde, ejem, ejem ... casi 3 años... pero es que no estoy pendiente del Wikiloc.
    No sé si ya has hecho la ruta, pero decirte que en Deutschland-Alemania ves preparado para todo tipo de climatología y sobretodo viento.
    En Francia en septiembre puede hacer calor , sobretodo por los valles, y conforme bajas al Mediterráneo pues más.