Kijewickie Kerki i Puszcza Notecka czyli szlakami Skwierzyny

Photo ofKijewickie Kerki i Puszcza Notecka czyli szlakami Skwierzyny Photo ofKijewickie Kerki i Puszcza Notecka czyli szlakami Skwierzyny Photo ofKijewickie Kerki i Puszcza Notecka czyli szlakami Skwierzyny

July 9, 2016
July 2016

near Skwierzyna, Województwo lubuskie (Rzeczpospolita Polska)

przyjemna i łatwa trasa pośród pięknej przyrody gminy Skwierzyna. Zespół Przyrodniczo-Krajobrazowy Kijewickie Kerki i Puszcza Notecka to dwie różne scenerie. Znakowane szlaki rowerowe: najpierw czerwony, później żółty i na odcinku Krobielewko - Skwierzyna zielony. Ich przebieg nie jest wiernie oznaczony na żadnej jednak mapie. Najdokładniejszy obraz znalazłem na tablicy informacyjnej w Puszczy. Zagospodarowanie turystyczne w gminie dość dobre: czytelne szlaki rowerowe, drogowskazy i tablice informacyjne. Brakuje nieco zadaszonych miejsc parkingowych, szczególnie w Puszczy Noteckiej (jedna wiata przed Goszczanowem i w Krobielewku). Szlak żółty, którym przejedziemy odcinek puszczański prowadzi dość wygodnymi drogami a w końcowym odcinku asfaltową drogą pożarową do Krobielewka. Korzystałem z Mapy Gmin Powiatu Międzyrzeckiego wydanej w skali 1:65 000.

Murzynowo cmentarz ewangelicki

dawny cmentarz ewangelicki - grobowiec rodziny Delius

PictographIntersection Altitude 162 ft

asfaltowa droga pożarowa

początek asfaltowej drogi pożarowej do Krobielewka, skrzyżowanie z drogą do Lubiatowa