خلیج نایبند تا بندر تبن ۲۹اسفند ۱۴۰۲ روز دوم( برنامه عسلویه تا جزیره کیش )

Photo ofخلیج نایبند تا بندر تبن ۲۹اسفند ۱۴۰۲ روز دوم( برنامه عسلویه تا جزیره کیش ) Photo ofخلیج نایبند تا بندر تبن ۲۹اسفند ۱۴۰۲ روز دوم( برنامه عسلویه تا جزیره کیش ) Photo ofخلیج نایبند تا بندر تبن ۲۹اسفند ۱۴۰۲ روز دوم( برنامه عسلویه تا جزیره کیش )

March 20, 2024
March 2024

near Nāy Band, Bushehr (Iran)

سلام. برنامه روز قبل و روز های بعد رو هم ببینید.
خلیج نایبند(محل استارت که محل کمپ شب گذشته ما بود)، بسیار زیبا بود.
روستاهای بین مسیر( هاله، بستاین ، زبار و بنود ) همگی سوپر مارکت برا خرید دارن.
روستای بنود یه اقامت گاه خیلی خوب داره که صاحب اقامتگاه خیلی متشخصه. توضیحات دادم.
بعد غار و ساحل بنود رو داشتیم. ارزش دیدن داره ولی خیلی با توقع بالا نرین که تو ذوقتون بخوره.
ما برا مدیریت تایم از بنود به تبن با قایق اومدیم. مسیر معمول قایق ران ها نبود. از ۱۵۰۰ تا ۲ میلیون کرایه میخواستن( برا ۲نفرمون) که در نهایت یکیشون راضی شد و با ۱ میلیون ما رو رسوند به ساحل بنود.
ساحل بنود هم زیبا بود. شب رو کمپ کردیم اینجا و
فردا به امید خدا میریم به دیدن پنجره خلیج فارس و ادامه مسیر

PictographCampsite Altitude 24 ft

روستا یا شهر هاله

پارک ملی نایبند - شترهای زیادی اینجا بودند

پست بانک- هایپر مارکت ( بزرگ)

آب انبار

Photo ofاقامتگاه خیلی خوب دوش و سرویس بهداشتی و چادر رایگان( مگر خودتون بخواید به عنوان کمک در توسعه کمک کنید) . سوئیت و اتاق هم موجوده Photo ofاقامتگاه خیلی خوب دوش و سرویس بهداشتی و چادر رایگان( مگر خودتون بخواید به عنوان کمک در توسعه کمک کنید) . سوئیت و اتاق هم موجوده Photo ofاقامتگاه خیلی خوب دوش و سرویس بهداشتی و چادر رایگان( مگر خودتون بخواید به عنوان کمک در توسعه کمک کنید) . سوئیت و اتاق هم موجوده

PictographCampsite Altitude 295 ft
Photo ofمنظر زیبا - جاکمپ خوب - پناهگاه برای بارندگی Photo ofمنظر زیبا - جاکمپ خوب - پناهگاه برای بارندگی Photo ofمنظر زیبا - جاکمپ خوب - پناهگاه برای بارندگی