Karabük-aladağ-burunsuz-cumayanı- karabük

Photo ofKarabük-aladağ-burunsuz-cumayanı- karabük Photo ofKarabük-aladağ-burunsuz-cumayanı- karabük Photo ofKarabük-aladağ-burunsuz-cumayanı- karabük

November 12, 2023
November 2023

near Karabük, Karabük (Türkiye)

Fırtınalı ve sağanak yağışlı gecenin ardından çiseleme şeklinde yağan yağmurun hafiflediği anda saat 12:00 da solo tur niyetiyle çıktığım sürüşte doğaçlama rota belirledim nihayet ankara yolundan organize sanayi bölgesine ardından aladağ mesire alanına çıkıp burunsuz köyüne inen yolun taşlı olduğunu öğrendim ve yağmur da taşlı yolda sorun yaşamayağımı düşünerek 5 km lik gayet tenha olan orman Yoluna girdim 1 km sonra çakıllı yol biterek çamura dönerek 3 km bisikleti kah omzumda kah elimde götürerek morali yüksek tutmaya azalan suyumu idareli kullanmaya gayret ettim. Yağmurun sağanağa dönmemesi en büyük şansımdı. burunsuz köyüne vardığımda önce mıcırlı az ilerde sıcak asfalt olan yolda pedal çevirmeden cumayanına kadar indim ve karabüke devam ettim. Benzinlikte bisikletimi ve kendimi yıkatarak turu tamamlamış oldum.