Kadirusagi kozlukYeşilyurt

November 23, 2014
November 2014

near Bostanbaşı, Malatya (Türkiye Cumhuriyeti)

Kadiruşağı Köyünü geçtikten sonra Tepede sola ayrılan bir yol var. 1. Yol ayırımı değil, ikinci yola ayırımını takip edip yolun sonuna kadar bisikletle çeşmeden sonra ise bisiklet elde tırmanış yapıldı.

Çamurdan bisikletlerimiz ağırlaştığı için en çok ben zorlandım.
Arkadaşların desteği ile dağı aşıp Yeni Adıyman yolu olarak bilinen ana yola(asfalt) ulaştık.
Dağdan indiğimiz yer Kapanan taş ocaklarının yaklaşık 1-2 km gerisinde.
Ordan ÇAD Barajı Su yapıları,Kozluk Yol ayırımı,Ağcapınar, Su Sesi, Patika vb. yerlerin yanından geçerek Gündüzbey'e oradan da Yeşilyurt Merkeze indik.
Planlaması Hüsnü Yaşar tarafından yapılmıştır.
Kayıt Tecde Esenlik'ten başlatılıp,Yeşilyurt Merkezde sonlandırılmıştır.
Hüsnü Yaşar,Ahmet Çıtak,İzzet Berktaş ve Tamer Bey'in katılımları ile gerçekleştirilmiştir.

Yeşilyurt Merkezde Ahmet Sait Ayyıldız, Lütfü bey ve Sefa'nın katılımları ile yemek ve çay molası verilip, Malatya merkeze dönülmüştür.

Tecde

Zorban Yol Ayırımı

Seyir Tepesi

Seyir Tepesi-Kır Lokantası adı ile bilinen yerin 100 metre yukarısındayız.

İnekPınarı

Kadiruşağı Köyü Merkezi

Kadiruşağı Köyü Çeşmesi

Yol ayırımına henüz varmadık.

Aslında buraya verdiği tanımı hatırlayamadım.

Uçan Ahmet Çesmesi

Ben böyle bir ad verdim.Ahmet Çıtak'a bu ismi verdiğimiz ve TEMA'nın yarışmasında ikinci olan fotoğrafı da ekledim. Sizce haksız mıyım? Mümkün olsa da yerel ismini öğrenebilseydim. Ama öğreneceğim.Biz buraya yazın da gideriz.

Bisikleti Taşıma

Bisikletlerimizle ödeşme zamanı geldi. Çok zorlandım. Arkadaşlar yer yer taşıma da destek verdi. Onların bisikleti kanarya-bülbül ağırlığında. Benimki KARGA!

Asfalta indik sonunda.

Yeşilyurt Merkez

Sırada yemek ve çay var. Ahmet Sait Ayyıldız,Lütfü Bey ve Sefa ile burda buluştuk. Tabi bir de 'Divane'miz var. Beni hiç sevmedi. Ama hoş adamdı "stratejik olarak" bu cümle bana değil divanemize ait.