Itinerari de les Masies de Llevant des de Matadepera

Photo ofItinerari de les Masies de Llevant des de Matadepera Photo ofItinerari de les Masies de Llevant des de Matadepera Photo ofItinerari de les Masies de Llevant des de Matadepera

one hour one minute
September 11, 2021
August 2021

near Matadepera, Catalunya (España)

[CA]: Itinerari de les Masies de Llevant des de Matadepera
Agradable ruta circular pels voltants de la població de Matadepera al Vallès Occidental que transcorre per pistes amples de grava i terra sense cap dificultat tècnica. Sortim del nucli urbà de Matadepera i ens dirigim cap a la font de la Tartana. Remuntem el torrent de Can Solà i ens enfilem fins a Can Torres. A continuació baixem al collet de Cabrafiga i seguim fins al collet dels Forns. Des d’aquest punt pugem a Mont-rodon, des d’on abordem el camí de baixada cap a Matadepera passant per la font del Corraló i Can Vinyers.

[ES]: Itinerario de las Masies de Llevant desde Matadepera
Agradable ruta circular por los alrededores de la población de Matadepera en el Vallès Occidental que transcurre por pistas anchas de grava y tierra sin ninguna dificultad técnica. Salimos del núcleo urbano de Matadepera y nos dirigimos hacia la fuente de la Tartana. Remontamos el arroyo de Can Solà y subimos hasta Can Torres. Después bajamos al collado de Cabrafiga y seguimos hasta el collado de Forns. Desde este punto subimos a Mont-rodon, desde donde abordamos el camino de bajada hacia Matadepera pasando por la fuente del Corraló y Can Vinyers.

[EN]: Itinerary of the Masies de Llevant from Matadepera
Pleasant circular route around the outskirts of the town of Matadepera in the Vallès Occidental that runs through wide gravel and dirt tracks without any technical difficulty. We leave the town centre of Matadepera and head towards the Tartana spring. We go up the Can Solà stream and climb up to Can Torres. Then we go down to the Cabrafiga pass and continue to the Forns pass. From this point we go up to Mont-rodon, from where we take the path down to Matadepera passing by the Corraló spring and Can Vinyers.

[FR] : Itinéraire des Masies de Llevant de Matadepera
Agréable itinéraire circulaire autour de la ville de Matadepera dans le Vallès Occidental, composé de larges pistes de gravier et de terre sans aucune difficulté technique. Nous quittons le centre urbain de Matadepera et nous nous dirigeons vers la fontaine de la Tartana. Nous remontons le ruisseau de Can Solà et montons jusqu'à Can Torres. Ensuite, nous descendons jusqu'au Col de Cabrafiga et continuons jusqu'au Col de Forns. Depuis ce point-là, nous montons à Mont-rodon, où nous trouvons le chemin qui descend vers Matadepera en passant par la source de Corraló et Can Vinyers.