İstanbul- Kuşadası Bicycle Touring

June 25, 2013

near Yenisahra, İstanbul (Türkiye Cumhuriyeti)

Tekirdağ'da Uçmakdere'de Yamaç Paraşütü yaptım.Tabi Uçmakdere'ye gitmek kolay olmadı. Buraya gidebilmek için yaklaşık 3,5 saat rampa çıktım.
Çanakkale'de Gelibolu Milli Parkının tamamını gezdim ve Kabatepe'de kamp yaptım.
Aynı zamanda Troia Milli Parkını gezdim.
Balıkesir kıyılarında özellikle Akçay ve Ayvalıkta bol bol dinlenip yüzdüm
İzmir Bergama'da şenliklerin olduğu zamanda vardım ve Müze'yi ziyaret ettim.Bu bölgede 2 adet kamp alanı var fakat pek faal değiller.
İzmir Merkezde Asansör'ü ziyaret ettim. Şehrin pek çok yerini gezdim.
Kuşadası'nda ise gündüz kıyılar, akşamları ise Çarşı çok hareketli.

Eminönü

Birinci kamp alanı Semizkum

Rakoczki Müzesi

Kumbağ Kamp alanı

Yamaç Paraşütü

HOŞKÖY

3. Gün kamp alanı

4. camp KABATEPE

aliağa

Gelibolu

• lermis Jan 31, 2014

İstanbul - Akçay arasını sizin yoldan takip ederek yapıcam bu yıl kamp yerlerinide deniycem teşekkürler bilgiler için.
    Geçen yıl Kuşadası'na kadar bende gitmiştim ama Bergama'ya gitmeden Dikili - Çandarlı kısmından gitmiştim ve içimde ukde kalmıştır bergama

• Photo of farukterzioglu
    farukterzioglu Aug 22, 2014

Çok güzel bir gezi olmuş,
    Hangi şehire ulaşmak kaç saat sürdü, konaklamaları nasıl yaptınız? bilgi verebilir misiniz.

• Photo of Kotu Yavuz
    Kotu Yavuz Jan 4, 2015

Önemli değil Lermis. :)

Gezilerimi genellikle akşam şehir dışında konaklayacağım bir kamp alanına almaya dikkat ediyorum. Sabah yola çıktığım zaman genellikle o günün öğle saatine o şehrin merkezini gezip meşhur tatları tatma fırsatı buluyorum. Mesela sabah çıktığım zaman öğleni Ayvalıkta olacak şekilde ayarladım ki Ayvalık tostu yiyebileyim :) Gezimi tamamladıktan sonra şehirden çıkıp planladığım kamp alanına giriyorum ve çadırımı kuruyorum. Ortalama bir saat veremem ama her gün ortalama 8-9 saat bisiklet kullanarak ortalama 110 km yaptım. Tekirdağ Şarköy'de 3 saat 4 km toprak yokuş çıktıktan sonra kalan 5 saatte 80 km yol katettim. Ortalama iki konaklamadan sonra bir gün şehir merkezinde otel veya pansiyonda kalıp duş yaptım ve yaylı yatakta uyudum :)